"להפוך את הלב למייבין": קשה זיווגו של אדם כקריעת ים סוף

חיה ספיר No Comments on "להפוך את הלב למייבין": קשה זיווגו של אדם כקריעת ים סוף

כמידי שבוע בתכנית "עניין משפחתי" משוחחת רחל פסטג עם רחל בולטון מפתחת שיטת "תעצומות" על אתגרי החיים | השבוע השיחה עסקה בקריעת ים סוף והשפעתה על העולם והאנושות: הבנת העולם הכרת העולמות העלומים, ופירות הים | האזינו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כמידי יום ראשון משוחחת רחל פסטג  בתכנית "עניין משפחתי" עם רחל בולטון מפתחת שיטת "תעצומות" – כלים לשינוי בחיים, שנותנת כלים לשינוי בחיים בשלל נושאים בחיים ובכלל.

בכל דור ודור חייב אדם לראות את עצמו כאילו הוא יצא ממצרים. יציאת מצרים נחשבת לאחד מהניסים הגדולים אפילו אולי יותר מבריאת העולם. קשה להוציא עם עבדים ולהפוך אותם לבני חורין, מעבדות לחירות. קריעת ים סוף היה השיא של יציאת מצרים. בקריעת ים סוף כל המים נחצו לשניים משום שה' קרע את ההסתר בעולם ולכן הוא נחצה בכל העולם".

לא כמו בים שהכל בו אותו דבר, אלא זה כמו היבשה. אנחנו בעולם ללא מושג, אנחנו באי ודאות מוחלטת. ה' רצה להראות לנו שהמוח והלב תלויים בצוואר. כאשר אנחנו נמצאים במיצר, והמוח מסביר ללב אתה פותח את העיניים ומבין מהי גאולה. הכוונה חייבת לקריעת ים סוף. המשכן של הסטרא אחרא מתגלה בשידוכים משום ששם רואים את הנסיבות ולכן קשה זיווגו של אדם כקריעת ים סוף.

האזינו:



0 תגובות